Regidoria de Drets Civils, Cooperació i Igualtat


Esteu aquí: Inici Notícies COM ACONSEGUIR LA SIGNATURA DIGITAL DE L'ASSOCIACIÓ

COM ACONSEGUIR LA SIGNATURA DIGITAL DE L'ASSOCIACIÓ

L’Ajuntament de Lleida, organitza la sessió formativa “Com aconseguir la signatura digital de l’Associació”.

Cada cop són més els tràmits i gestions que requereixen que les associacions i fundacions disposin d'un certificat digital per poder dur-los a terme.

A partir del 2 d'octubre de 2016 va entrar en vigor la Llei 39/2015, que obliga totes les entitats a relacionar-se amb les administracions públiques per mitjans electrònics.

Aquesta relació electrònica comprèn tant les notificacions com la presentació de documents i sol·licituds a través de registre i, per fer-ho, serà necessari disposar d'un certificat digital que representi l'entitat. 

La jornada va adreçada  a persones de l’entorn associatiu que vulguin conèixer el procediment i els requeriments, per poder obtenir un certificat de representant de persona jurídica.

 La sessió es durà a terme  el dimecres, dia 8 de març a les 19.00 h. a la Medi@teca Josep Alcobé
(C. Bisbe Torres, 2 – 25002).

El nombre de places és limita, a 26 persones; podent-se inscriure un representant per entitat.

Es seguirà l’ordre d’inscripció, confirmant l’assistència abans del dia 7 de març, contestant aquest correu o bé trucant al telèfon 973 700 453.


Regidoria de Participació Ciutadana, Drets Civils i Cooperació


Àrea de Participació Ciutadana
C/ de la Tallada, 32
25002 Lleida
Tel. 973 700 453


Àrea de Drets Civils i Cooperació Internacional
Plaça de l'Ereta, 8-3a planta
25002 Lleida
Tel. 973 700 457

Horari d'atenció a la ciutadania
de 10:00 a 14:00 hores
de dilluns a divendres.

Inici · Avís legal · Mapa Web

© Regidoria de Participació Ciutadana, Drets Civils i Cooperació de l'Ajuntament de Lleida.